francesco francesco
4637
BLOG

TVN robi z Kaczyńskiego Hitlera - List do KRRiTV

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 12

Szanowni Państwo,

 
Obejrzałem właśnie nagranie z programu "Szkło Kontaktowe" stacji TVN z 4 lutego 2012 r. prowadzony przez Grzegorza Markowskiego i Wojciecha Zimińskiego. W swojej relacji z protestów społecznych w Moskwie i informując o porównywaniu Wladimira Putina do Adolfa Hitlera, nastąpiło połączenie dwóch klatek, następujących po sobie:
 
po zdjęciu z wizerunkiem Putina ze "specyficznym" wąsikiem" przez niecałą sekundę pojawiło się zdjęcie z Jarosławem Kaczyńskim
 
(1 minuta i 17 sekund na załączonym filmie z serwisu Youtube)
 http://www.youtube.com/watch?v=mVWiIX0iZB8
 
Takie działanie spełnia znamiona tzw. przekazu podprogowego
Percepcja podprogowa (subliminalna) - oddziaływanie na mózg informacji bez jego świadomości ich spostrzegania ].
Porównywanie przez prowadzących program (w stacji, która otrzymała koncesję od KRRiTV) lidera jednej z partii opozycyjnych do największego obok Józefa Stalina zbrodniarza w historii świata - jest niedopuszczalne i karygodne. Wydaje mi się, że ocena takiego postępowania jest na tyle oczywista, że nie ma potrzeby by to szerzej tłumaczyć.
 
Żądam od państwa, jako obywatel RP uzyskanie stosownych wyjaśnień od producenta, wydawcy i prowadzących program oraz ukarania.
 
 
Mail wysłałem na adres: skargi@krrit.gov.pl
 

 

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka