fot. Samuel Pereira
fot. Samuel Pereira
francesco francesco
1669
BLOG

"Kuba to beznadzieja - bojkotuję PLAYa!"

francesco francesco Gospodarka Obserwuj notkę 9

 Zapraszam do bojkotu firmy PLAY, która nie wiedzieć czemu postanowiła zniechęcić do siebie wielu klientów płacąc wiele pieniędzy, niewiele sobą reprezentującemu Wojewódzkiemu.

Sprawa jest bardzo prosta. Nie podoba nam się (klientom obecnym i potencjalnym tej sieci), że rasista, wsadzający polską flagę w psią kupę i obrażający zmarłych finansowany jest prze firmę PLAY, w ramach jej najnowszej kampanii reklamowej.

 

Dlatego też postanowiliśmy działać. Ogłaszamy bojkot PLAYa, który lepszy jest bez Kupy Wojewódzkiego. Powstała w tym celu specjalna strona na FB: facebook.com/bojkotujPLAY, odpowiednie wydarzenie,a nawet cały list z dołączoną listą maili, na które możemy słać swoją uzasadnioną reklamację.

 

Całość znajduje się na stronie pokazywarka.pl, ale pozwolę sobie również zacytować:

 

Szanowni Państwo! 
 

W związku z rozpoczętą przez Waszą Firmę kampanią reklamową, bazującą na celebryckiej sławie Jakuba Wojewódzkiego, pragnę poinformować Państwa, że w moim przypadku zniechęca mnie do kontaktu z produktami Play. 
 

Jakub Wojewódzki zasłynął jako "kontrowersyjny" showman. Nie wątpię, że owa kontrowersyjność jest wpisana w strategię Waszej Firmy. Tym niemniej fakt, że angażujecie państwo osobę, która poniża nie tylko symbole narodowe Polski, ale i rasistowsko wyśmiewa mieszkających w Polsce cudzoziemców, nakazuje przypuszczać, że Wasza Firma, poprzez taki, a nie inny wybór "twarzy kampanii", ostentacyjnie okazuje również pogardę wobec klientów, bez względu na ich płeć, pochodzenie czy osobiste przekonania. 
 

Rozumiem, że wartością nadrzędną jest swoboda manifestowania swoich poglądów, nie wyobrażam sobie, by podobna kampania mogła znaleźć pozytywny oddźwięk w Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech albo w Wielkiej Brytanii. Wybór osoby Wojewódzkiego na twarz kampanii reklamowej wskazuje, że traktujecie Państwo swoich polskich klientów - w tym mnie - jako niedorosłych do standardów zachodnich demokracji. Jednocześnie takie działanie wystawia świadectwo Waszej Firmie, jako nie szanującej usługobiorców, ich wartości, zasad i kraju zamieszkania. Z powyższej konstatacji mogę wnioskować również, że brak szacunku rozciągać się będzie na kwestie czysto biznesowe. 
 

Mam nadzieję, że przedstawione argumenty skłonią Państwa do dogłębnego przemyślenia decyzji, która może zaszkodzić wizerunkowi firmy, zamiast zamierzonego jego polepszenia. W przypadku niepodjęcia stosownych kroków, mających na celu naprawienie szkodliwej w mym odczuciu decyzji, dla dobra własnego wizerunku będę zmuszony wycofać się z dalszej współpracy oraz unikać w przyszłości oferowanych przez Państwa produktów. Będę również odradzał korzystanie z Państwa usług moim partnerom biznesowym, rodzinie i znajomym, spośród których wielu korzysta z sieci Play.

 

Adresy mailowe:

marcin.gruszka@play.pl,

ewa.sankowska@play.pl,

joanna.kutylowska@play.pl,

ok@pomocplay.pl,

firma@pomocplay.pl

 

 

 

mówiąc krótko: Nie dla syfu w życiu publicznym, o!

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka