francesco francesco
54
BLOG

No i po co te jajca z EuroKorytem?

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 0

Kolega pojawił się na salonie24 (nie, nie powiem kto, bo go Michalski będzie ścigał, a ja kolegę w sumie lubię), to i mnie zmotywało żeby cos napisać.

Ale o czym?

Ano o eurowyborach.

Jest jeszcze temat obchodów, ale to juz raczej przypomina odchody, więc nie mówmy o odchodach.

Wszystkie te polityki się prom do tego gwiazdkowego koryta, kto szybciej, kto lepiej.

Platforma obiecuje w tych spotach, by za chwilę powiedzieć, że ona już nie obiecuje, bo kryzys i inne takie.

PSL, to w sumie nic nowego - spokojna łąka i silne wąsy.

PiS, to robi cud filmowy, ale o co oni walczą, to nie wiadomo, bo Martwy Traktat podpisali prezydenckimi ręcoma.

Libertas, co to niby taki och, ach prawicowy, tak naprawdę nie wiadomo jak ocenić zbieraninę europejską, gdzie znaleźć można każdy kolor (od czerwonego, po zielony). No i ten Traktat, który jest jedynym celem i programem? cos więcej? Aha, gwiazdki

UPR, który znowu zaćmione ma spojrzenie kwestiami 'piniondza'

Zostaje ta nieszczęsna Prawica RP, której dostało się od TiVi po głowie, bo jej szefa kowboj w koszuli z Maryją z Guadalupe poparł.

 

Cóż, wypadałoby pustą kartkę brukselskim gnidom wrzucić, gdyby nie Jurek tam startował.

Nie, Jurek nie jest jakim świętym chodzącym po ziemi. Ot, jedno rozumie, co i ja, oraz kowboj wiemy:

"Jak się skrobie drugiego człowieka, to i autostrady nieważne i podatki nieważne".

No i sumie w tym tkwi cały problem z tym EuroKorytem.

..zapomniałbym o SLDziakach i Rosatowskiej zbieraninie.

Tak, klata Olejniczaka jest owłosiona, tak Środa dobrze żeby znikła z kraju.

Coś więcej?

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka