Twitter.com
Twitter.com
francesco francesco
2005
BLOG

Jak donosiłem na infolinii Palikota

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 7

Gdy tylko zobaczyłem na ekranie nr telefonu i klauna z Biłgoraju który prosi, by donosić na CBA, postanowiłem wczuć się w jego skórę i zadzwonić. Biedny krętacz, gnębiony przez CBA - tak do dziś musi czuć się lider z wibratorem. W tej roli też zadzwoniłem na nr 792 034 034 i zacząłem moją rozmowę.

 

Nie jest jakaś super gorąca, a zresztą sami oceńcie:

 

Halo?

Dzień dobry, Ruch Palikota

Dodzwoniłem się na tę infolinię?

Dokładnie tak, w tej chwili trwa konferencja, ten telefon jest uruchomiony

Mam tu włączony telewizor, chyba TVN24. Ja jestem Jan K. Pod Jan K. dostałem zawiadomienie od CBA. To jest skandaliczne, jedną rzecz zapomni wpisać, w moim wypadku to jakiś jacht, który kiedyś kupiłem, góra milion złotych, gdzieś jedno zero mi się zawieruszyło, czuję się w tym momencie szykanowany. Wzywają na przesłuchania, a w Polsce rzadko bywam, trzeba samolot wynajmować, w samolocie źle się czuję. Nie wiem proszę Pani, jak Palikot to mówi, to ja czuję co on mówi, czuję na własnej skórze.

Podam adres mailowy, na który proszę wysłać w kilku zdaniach, wskazać jakie czynności CBA zostały wobec Pana podjęte, w jakim okresie. Z danymi Pana, żeby nawiązać kontakt.

To też obejmuje okres po latach kaczyzmu?

Tak, oczywiście (śmiech). Chodzi ogólnie, CBA zostało powołane przed 2006 roku, ale cały okres badamy i zgłoszenia będą przyjmowane. Wszystko zależy od sprawy.

Co możecie zrobić, jak możecie pomóc?
Wszystko zależy od sprawy, po zapoznaniu się z nią.

Rozumiem Palikota, miał podobne problemy, jego tak samo szykanowano, ludzie bogaci tak jak on muszą być szykanowani w Polsce. Co dokładnie możecie zrobić?

Musimy się zapoznać ze sprawą, wtedy możemy podjąć decyzję. Kwestia, czy postępowanie się zakończyło, jakie działania zostały podjęte przez CBA, czy popełnili przestępstwo, wtedy można złożyć zawiadomienie. Możemy pomóc, pokierować, wesprzeć doradztwem prawnym. Muszę mieć to na piśmie, telefonicznie może być trudno to zanotować.

Jak się w ogóle udało Przewodniczącemu? Wygrał swoją walkę?

Akurat tutaj nie jestem uprawniona, by informować o wynikach postępowania Pana Palikota.

To tylko w duchu solidarności, jesteśmy okazuje się wrogami numer jeden

To prawda.

Tego... sama Pani widzi, człowiek pomyli się o jedno zero i od razu jest bandytą, sama Pani rozumie jak to wygląda?

Rozumiem.

Jaki to jest mail?

sekretarz.zarzad@ruchpalikota.org.pl


 

Pełny zapis audio:WRZUTA.pl

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka